מכשיר אינהלציה לתינוקות וילדים (כך תשיגו ב-50% הנחה)

עם בוא החורף, מגיעות המחלות האופייניות לתקופה, בניהן צפצופים בריאות, שיעול ונזלת. כאשר הרופא יאבחן שיעולים או ציפצופים בריאות, הוא ככל הנראה ימליץ על שימוש במכשיר אינהלציה, על מנת לעזור לתינוק או לילד להשתעל ולהוציא החוצה את הגורמים המפריעים לו בדרכי הנשימה.

כששאלתי הורים אם יש להם מכשיר אינהלציה, הם היו בשוק שיש לי תינוקת בת כמעט שנתיים ואין לי מכשיר אינהלציה בבית. התברר לי שמדובר במכשיר חובה, ושבשלב זה או אחר אצטרך להשתמש באינהלציה עבור הילדה. החלטתי לברר יותר לעומק ולעשות סקר מחירים ברשת, עד שגיליתי שהמחיר הטוב ביותר שניתן להשיג הוא בכלל בקופת החולים, ממש בלי להתאמץ יותר מידי.

 

מה זה אינהלציה?

אין מה להילחץ מהמיל אינהלציה. הפירוש המילולי של אינהלציה הוא “הַשְׁאָפָה”, מהמילה אינהייל באנגלית שמשמעותה “לשאוף”. כשמדובר בטיפול באינהלציה מתכוונים לטיפול רפואי, לרוב של מי מלח מומסים, לעיתים בתוספת תרופה (כמו למשל: ונטולין, אירובנט, סטרואידים ואנטיביוטיקה), באמצעות החדרת אדים למערכת הנשימה דרך הפה והאף.

 

מתי משתמשים במכשיר אינהלציה?

שימוש באינהלציה נעשה כשמעוניינים שהתרופה או מי המלח יגיעו לריאות באופן ישיר ללא כל הפרעה של גורם אחר. באינהלציה לרוב יטופלו חולים בעלי סימפטומים להפרעות בדרכי הנשימה. חולים שמשתמשים באינהלציה באופן תכוף יותר הינם חולי אסתמה, סטרידור וסיסטיק פיברוזיס.

 

להשיג מכשיר אינהלציה ב-100 ש”ח

אם תחפשו באינטרנט מכשיר אינהלציה המחירים ינועו סביב ה-200 שקלים למכשיר פשוט ועד 600 שקלים למכשיר מתקדם יותר. הרופא ממליץ לרוב לרכוש את המכשיר הזול ביותר, מכיוון שהפעולה של המכשיר צריכה להיות אחת, להפוך את התמיסה המוכנסת לכוס המכשיר לאדים שניתן לשאוף ישירות אל הריאות. המכשירים המתקדמים לא תמיד טובים יותר, וחבל לשלם ביוקר סתם. המכשיר שנמכר בקופות החולים של קופת החולים הוא הזול ביותר,המחיר הוא כ-100 ש”ח, עם 3 שנות אחריות על המכשיר. מומלץ לשמור את הקבלה למקרה ותצטרכו להשתמש באחריות. כאמור, ניתן להשיג מכשיר אינהלציה ב-100 ש”ח, רק אם תלכו לרכוש אותו בבית המרקחת של קופת החולים. מהניסיון שלנו, לקוחות כללית מושלם יהנו מהנחה אוטומטית ברכישת המכשיר בבית המרקחת של קופת החולים, ללא צורך בהפניה במידה ויש להם “כללית מושלם”.

 

אינהלציה לתינוקות וילדים

התפקיד של תהליך ההשאפה, אינהלציה, כשמדובר בטיפול נגד צפצופים בריאות או נזלת ושיעול הוא לגרום לתינוק או הילד להוציא החוצה את הליחה באמצעות שיעול, על מנת לפנות את דרכי הנשימה של התינוק או הילד.

נוני מתחדש ואתם מרוויחים!