מה יש בתיק של אמא?

מה יש בתיק של אמא?

תמיד חשבתי שזה יהיה מאוד משעשע אם היה מדור כזה של “מה יש בתיק של אמא”. הרי בערוצי האופנה למיניהם, בכל מיני כתבות אופנה מגניבות במגזינים אונליין ובמגזינים הכתובים, תמיד יש אייטם על דוגמנית מובילה ובודקים יחד איתה מה יש לה בתיק. משום מה זה מאוד מעניין לדעת מה הדוגמנית המצליחה שומרת בתוך תיק העור המאוד יקר שלה, שגם את זה לא שוכחים לציין בכתבה, או לחילופין ממי קיבלה השחקנית הצעירה את התיק המרופט שהיא מסתובבת איתו לכל מקום, באיזה איפור היא משתמשת, אילו מסטיקים היא לועסת ומה אין סיכוי שתשכח לקחת איתה לכל מקום.

תארו לכם את אותו קונספט רק עם אמהות. התיק שלנו, האימהות, נראה כמו סוג של תיק מרי פופינס, רק אחרי טורנדו. מצד אחד יש בו הכל, אפילו דברים שלא חשבתי שהייתי מצליחה להכניס לגודל שלו, מצד שני, לפעמים באמצע פגישה אני מחפשת עט והיד שלי נוגעת במשהו לח או רטוב שאני לא באמת רוצה לדעת מה זה אותו דבר רטוב או מה הוא היה לפני שבאורח פלא הוא הגיע אל התיק.

מה יש בתיק של אמא?

מה יש בתיק של אמא?

כך או כך, בתיק של אמא יש המון דברים מעניינים. הרבה יותר מעניינים מתיק של דוגמנית, זה בטוח. רק כדי להוכיח את הנקודה שלי באמצע פגישה בבית קפה הפכתי את כל תכולת התיק שלי על השולחן והתחלתי לעבור על כל מה שהיה שם אחד-אחד עם חברה, בשביל לתעד את תכולת התיק. הפרצופים של האנשים מסביב אמרו הכל, לפיהם גם ידעתי מי אמא ומי לא. הנה לפניכם רשימת הדברים שיש בתיק של אמא בישראל:

  1. איפור – שכולל שפתון שלי ושפתון ישן שלי, שנתתי לבת שלי שהוא כבר חצי שבור וחצי מרוח.
  2. מראה חצי שבורה.
  3. קרם ידיים.
  4. מגבונים – חבילה חצי ריקה וגם מגבון או שנייים שלא ברור אם נפלו מהחבילה או נעשה בהם שימוש ונדחפו חזרה לתיק רק כי לא היה פח בסביבה.
  5. טישו – אותו הדבר כמו המגבונים. יש תמיד חבילה לעת הצורך ועוד כמה ניירות טשיו מגולגלים, שאני לא בטוחה אם הם סתם התקמטו בתיק או השתמשו בהם כבר. במקרי צורך, משתמשים בהם שוב.
  6. חלקי לגו.
  7. חלקי פליימוביל.
  8. ארנק.
  9. שקלים בודדים שנפלו מהארנק.
  10. פנקס חצי מקושקש.
  11. טוש בלי פקק, שייתכן ומסביר את הפנקס החצי מקושקש.
  12. עטים.
  13. תחתונים לקטנה.
  14. קוביית משחק.
  15. גומייה לשיער של הקטנה.
  16. סיכות לשיער של הקטנה.
  17. הזמנה ליום הולדת שהיתה לפני שבועיים בגן של הגדול, שאין לי מושג אם הלכנו לאותה מסיבת יום הולדת או ששמתי בתיק ושכחנו ממנה.
  18. עטיפות סוכרייה.
  19. ממתק שוקולד נמס.
  20. חפיסת אקמול, כי ברור שבשלב כלשהו של היום יכאב לי הראש.
  21. בקבוק מים.
  22. היצירה שהגדול הכין ביום המשפחה. או לפחות חלקים ממנה.
  23. נצנצים. אין לזה הסבר, אבל הם בכל מקום.
  24. קפיץ מקולקל שלקחתי להם כי הם רבו עליו ובטח לא היה לי איפה להחביא אז דחפתי לתיק.
  25. הפתעה מטופשת שהם קיבלו באחת ממסיבות ימי ההולדת בגן והם לא רצו, אז נתנו לי ואני כמובן דחפתי לתיק…
  26. יומן.

זה בגדול, בתיק הנוכחי שלי. אני יכולה לנקות אותו, להוציא את מה שצריך ולא צריך. אני גם מחליפה תיקים על בסיס יומי סתם כי אני אוהבת, ואז פתאום אני מגלה את החלק השני של הפליימוביל, את הסיכה התואמת לזו שבתיק השני וכמובן עוד טישו ליתר ביטחון. אמרתי לכם, הרבה יותר מעניין מתיק של דוגמנית, לא?!

כתיבת תגובה

נוני מתחדש ואתם מרוויחים!