הוצאות מיותרות לפני הלידה

הוצאות כספיות מיותרות לפני לידת התינוק

בואו נודה בזה, יש לא מעט הוצאות כספיות מיותרות לפני לידת התינוק. אנחנו קצת מאבדות את הראש ברגע שנולד לנו תינוק. אפילו קצת לפני שהוא נולד. טוב נו, זה מתחיל אפילו יותר מקצת לפני… קניות הבגדים, הכנה של החדר, בחירת העגלה, הצטרפות לכל קבוצת אימהות אפשרית ברשת והתעסקות בדברים שהבטחנו לעצמנו שלא נעשה לפני הלידה. אז הבטחנו.

תינוק, יחד עם ההורמונים המשתוללים של אחרי הלידה, עושים את שלהם ואנחנו מוצאות את עצמנו מחפשות באילו אתרים להזמין עוד בגדים לתינוק (כאילו שהוא צריך עוד בגדים) ולהשוות סוגי חיתולים, בקבוקים ומוצצים. חוץ מהדברים שחובה לקנות בנוסף על הזמן ההכרחי (ועוד קצת) שאנחנו מבלות בבית המרקחת ובחנויות של בגדי תינוקות, ישנם לא מעט דברים שאנחנו לא צריכות. ממש לא צריכות. אבל ממש, ממש רוצות. עד כמה זה נורא אם נרשה לעצמנו וכמה מזה נחשב הוצאה כספית מיותרת באמת?

 

הוצאות כספיות מיותרות לפני הלידה או שמא הכרחיות?

הוצאות מיותרות לפני הלידה

הוצאות מיותרות לפני הלידה

ריפוד מיוחד לעגלה. הרי ההתעסקות בכל עניין בחירת עגלה מתחילה הרבה לפני שנולד התינוק ועגלות היום מגיעות עם כל כך הרבה אפשרויות ותוספות, כמובן שהמחיר בהתאם. כך שהן מגיעות מרופדות ונוחות, למרות עוד לא נולד התינוק שיגיד להורים שלו שלא נוח לו על המזרן של העגלה. למרות זאת, אנחנו מחפשות מזרנים מיוחדים וריפודים לעגלה, שרובם הם רק תוספת נחמדה אבל לא באמת צריך אותם.

שורה תחתונה – לא עולה יותר מדי, אפשר לבקש את זה כמתנה.

 

בגדים לתינוק. נכון, תינוק צריך בגדים. הרבה יותר בגדים ממה שילד צריך ובטח שיותר מאיתנו. תינוקות גדלים בקצב מסחרר וכל הזמן צריך לחדש ולהחליף להם בגדים, בעיקר כשהם מתחילים להתהפך ולזחול וללכלך את הבגדים. אבל יש הבדל בין לרכוש עבורם את כמות הבגדים שצריך (ועוד קצת), לבין להיות כל היום באתרי קניות של בגדי תינוקות ולהזמין חליפות תינוק בכמויות שהם בכלל לא יזכו ללבוש, ואם כן אז אולי רק לעשר דקות.

שורה תחתונה – מותר ורצוי אפילו לקחת בגדים מאחיות או חברות עם ילדים גדולים יותר, אפשר ורצוי להתפנק בכמה חליפות מתוקות וחדשות, אבל כדאי לשמור את גיהוץ כרטיס האשראי לדברים יותר חשובים מאשר עוד מבצע באתר מוביל ברשת.

 

סט בגדים תואם לאם ולילדה. נכון, זה מתוק וזה הורס, זה בהחלט מצטלם טוב, אבל אפשר גם להתאים חולצה ומכנסיים בצבע אחד או לרכוש חליפה אחת חמודה לצורך הגימיק. בדיוק כמו כמויות הבגדים, גם כאן, להתחיל להוציא כסף על סטים שלמים של שמלות תואמות עם תיק וסרט או בגדי ים זהים (למה תינוקת צריכה ביקיני באמת?!) זה קצת היסחפות…

שורה תחתונה – גם אם תלבשו חולצה לבנה עם טייטס ותאספו את השיער באותה דרך, תיראו מתוקות להפליא.

 

תיק עגלה מעוצב. כן, צריך תיק עגלה. זה פרקטי, גדול ונוח, ואם אפשר שיהיה צבעוני, אופנתי ויפה אז למה לא?! אבל בין תיק עגלה רגיל, לבין להשקיע פי שלוש בתיק עגלה מעוצב-אופנתי-מנצנץ עם הדגם הכי עכשווי, יש עולם ומלואו של דברים חיוניים שאפשר לרכוש בהפרש המחירים ביניהם.

שורה תחתונה – עדיף לרכוש תיק עגלה שהכל נכנס בו בקלות ובנוחות, בצבע כזה שגם הבעל יוכל להסתובב איתו בלי להתפדח.

 

סרט לשיער של הילדה. סרט לשיער זה אחד הדברים המתוקים בטירוף, הן נראות מהמם עם זה, אבל בינינו, זה אחד הדברים הכי לא נוחים והכי לא פרקטיים שיש. את תמצאי את עצמך מתעסקת יותר זמן לסדר לה אותו חזרה על הראש מאשר הזמן שתתפעלי עד כמה היא מתוקה עם הסרט על הראש.

שורה תחתונה – נכון שמדובר בגרושים, אז אפשר סרט אחד או שניים, סרטים לשיער כאלה שיחזיקו גם כשהיא תגדל ואז תוכלו להתפרע עם סיכות ותסרוקות גם כן…

 

כפי שהבנת, יש המון דברים מתוקים לתינוקות, לא הכל חיוני, אבל לפעמים הפיתוי גדול מדי. עשו את השיקול הכלכלי שלכם, רק זכרו שרוב הדברים ישמשו אתכם לזמן קצר מאוד וחבל על ההוצאה המיותרת.

כתיבת תגובה

נוני מתחדש ואתם מרוויחים!