אטרקציות להורים וילדים

אטרקציות להורים וילדים

בכל שבת אותו סיפור, מה לעשות עם הילדים? לאן נלך הפעם? האמת היא שלא חסרים פארקים ופינות ליטוף למיניהן. אבל לפעמים בא ממש להשקיע וללכת לבלות באטרקציה שהיא מיוחדת, שונה, וגם חוויה לכל המשפחה. אספנו עבורכם כמה אטרקציות להורים וילדים, כאלה שבאמת כדאי לפנות להם זמן וללכת, לפחות פעם אחת.

המצפה התת ימי באילת

המון אקווריומים של דגים, כרישים, צמחים אלמוגים ושוניות. צבעוניות יופי וחיות שמלהיבות בכל פעם מחדש. מתחם מהנה מאוד, מעשיר ואטרקטיבי לילדים בכל הגילאים, יש גם גן משחקים קטן, בריכה להאכלת דגי קוי (סוג של קרפיון), סרט אינטראקטיבי ואפשרות לשייט בסירת זכוכית.בקיץ יש מבצע כללי שני מבוגרים ושני ילדים (ניתן לרכישה) בדוכני אטרקציות במלונות יש מנוי משפחתי לאילתים – 190 ₪ לשנה שלמה.

יש את המצפה שהוא מתחת למים אבל גם לא מעט פעילויות מתחת לכיפת השמיים שמתאימות כמעט לכל מזג האוויר (בריכות הדגים, גן השעשועים, הטיילת, השייט בסירה…)

חניה: חינם לכולם (מרווחת ומסומנת צמודה למתחם) – לא מקורה.

נגישות עם עגלות: נגישות מלאה גם עגלות וגם לנכים במרבית המתחם למעט אקווריום שונית ים סוף

אוכל: מסעדה וקפיטריה מקורה וממוזגת במחירים סבירים וקיוסקים מפוזרים בכל השטח

מיני ישראל בלטרון

מיני ישראל הוא פארק של 385 דגמים של מקומות בולטים בישראל . חלק מהדגמים דינאמיים וחלק פשוט העתק מוקטן של המקור. מדובר במבנים היסטוריים, ערים מרכזיות, נופים ומבנים דתיים. הכל מדויק, לפחות למראית עין, ובחלק מהדגמים גם מכוניות נוסעות, רכבות או פיל משפריץ מים בספארי. בפארק ניתן ללכת בין החרמון לאילת וליהנות מהמקומות שהילדים מכירים מטיולים. אם אתם חובבי טיולים כמונו אתם יכולים לשחק משחקי ניחושים עם הילדים ולשלוח אותם לחפש מקומות שבהם ביליתם לאחרונה. מדובר על שיעור גאוגרפיה מעניין שמתאים לכל הגילאים. הפארק עצמו סגור ובטיחותי כך שילדים יכולים לקחת מפה ולסייר בין הדגמים לבד במסלול שהם בוחרים. המחיר בקנייה ישירה בקופה יקר יותר וכדאי להזמין מוקדם יותר באתר או לבדוק מבצעים של חבר, ידיעות אחרונות כרטיסי אשראי.

חנייה: בשפע וגם מקום לפיקניקים

נגישות לעגלות: המקום נגיש לעגלות ולנכים. ניתן לעלות למרפסת לתצפית ולמתקשים ישנה מעלית.

אוכל: יש במקום משהו בין קיוסק לבין בית קפה. מוכרים שתייה ובורקסים, ביגלה, ארטיקים וכ”ו. ארוחות ערב ממש לא מצאנו, לפחות לא משהו שהילדים רצו.

מצפה הכוכבים בגבעתיים

המצפה היחיד מסוגו בארץ שמאפשר תצפית שכזו לקהל הרחב. בימי שלישי בערב יש הרצאות בנושא אסטרונומיה , ביקור בפלנטריום-שהוא חדש גדול ומרשים ותצפית כוכבים בטלסקופים. התצפיות משתנות בהתאם לעונות השנה ותנאי מזג האוויר. מתאים גם לערב רומנטי של תצפית בכוכבים וגם לסיור משפחתי, לימודי-ההסברים מתאימים מגיל 8 ומעלה אבל הילדים הקטנים יותר ייהנו מהכוכבים באותה מידה.

חניה: בכחול לבן ברחוב. אבל משעה 19:00 אין צורך בכרטיס.

נגישות לעגלות: יש. למרות שמומלץ לבוא בלי תינוקות, על מנת שתוכלו להנות מהחוויה

אוכל: לא ניתן לאכול בתוך המבנה.

פארק תמנע בערבה

את הסיור מתחילים במופע אורקולי מרהיב על התקופה בה כרו נחושת בפארק עם הסברים מוחשיים. יש סיורים מודרכים בכל פלאי הטבע- הפטריה שנוצרה מרוח מים וחול, אפשר להגיע אליה ברגל ואף למלא בקבוקים בחול צבעוני (פעילות נהדרת לילדים). בחגים יש פעילות משפחתית של חיפוש עתיקות ואף אפשרות לישון במאהל בפארק עצמו. ישנם עמודי שלמה וגשרים שנוצרו בחול –טיולים קלים שמתאימים גם לילדים וגם למבוגרים, החול והנוף עוצרים נשימה ומרהיבים ביופיים.

אם באים בקבוצה או בסיור יש פעילות של ספורט אתגרי ליד עמודי שלמה. בכניסה לסיום יש אגם מלאכותי מרהיב עם מסעדה וחנות עתיקות. יש סיורי אופניים ולאחרונה אף צימר מיוחד שהוא סוג של אוהל מהודר שיש בו הכל על שפת האגם ואפשר להזמין לילה ולישון שם.

חניה: בכניסה לפארק. בשפע (בכל זאת, ערבה…)

נגישות עם עגלות: באגם ובמסעדה כמובן. לא לטיולים עצמם. יש להביא מנשא במקרה ויש תינוקות.

אוכל: במסעדה. מארוחת צהריים אוטנטית וטעימה ועד קיוסק לחטיפים שתייה קלה וגלידה.

כתיבת תגובה

נוני מתחדש ואתם מרוויחים!